Adwords: zelf doen of uitbesteden?

Geplaatst op 06-01-2017

Adwords, de advertenties op de populaire zoekmachine Google, is voor vele ondernemers tegenwoordig een belangrijk marketingkanaal. Een Adwords-campagne opzetten is niet moeilijk, na het maken van enkele basisinstellingen zijn uw advertenties binnen enkele minuten up-and-running.

Voor veel ondernemers stopt het hier. Adwords kost ze geld, en dat is logisch. Het opzetten en onderhouden van een succesvolle Adwords campagne is tegenwoordig absoluut specialistenwerk. Een Adwords-specialist kan jouw advertentiebudget zodanig inzetten dat het aantoonbaar extra omzet oplevert. Bij het vinden van een juiste partner voor de inzet van jouw Adwords-campagnes moeten er een aantal keuzes gemaakt worden.

Core business of 'erbij'

Er zijn veel partijen die Adwords-campagnes als dienst verlenen. Echter, veel partijen dien dit 'erbij', naast hun core business zoals bijvoorbeeld webdesign. Voor hen namelijk een 'makkelijke' manier om geld te verdienen over de rug van nietswetende ondernemers. Kies daarom altijd voor een partij die online marketing als core business aanhoudt. En dan bij voorkeur een partij die ook Adwords specialisten heeft. Deze kun je onder andere herkennen aan behaalde Adwords-diploma's.

Rapportages en advies

Een campagne opzetten is niet al te moeilijk, maar eigenlijk pas het begin. Hoe een specialist deze campagnes vervolgens optimaliseert en rapporteert is pas echt belangrijk. Wij kiezen voor transparantie. Het is immers jouw bedrijf en jouw budget. Dus vinden wij dat jij inzicht mag krijgen in welke zoektermen er werken, wat er gedaan wordt en wat er beter kan.

Daarnaast kun je in Google Adwords op meerdere manieren optimaliseren. Kies je bijvoorbeeld voor conversies, CTR of vertoningsaandeel? In overleg met de klant worden de doelstellingen bepaald en op die manier wordt er ook geoptimaliseerd. 

Middels wekelijkse updates en een maandelijkse rapportage laten wij aan jou alle resultaten zien. Zo kun jij goed bepalen of het de investering waard is of niet.

Meer weten hoe PasQuality Adwords campagnes beheert?

Vul dan het formulier hieronder in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op voor meer informatie.

  • * velden zijn verplicht.

Deel dit bericht:

Erkend als Google Partner!

PasQuality is een erkend Google Partner

Lees meer

Gratis Marketing Analyse voor bedrijven!

Vraag een gratis Marketing Analyse aan!

Lees meer
Archief
  • Google campagnes, gericht op conversie

    Google campagnes, gericht op conversie

    Google campagnes, gericht op conversie

    Lees meer
  • Gratis Online Marketing Check

    Gratis Online Marketing Check

    Hoe goed scoort jouw website en Online Marketingstrategie?

    Aanvragen
  • Ronnie Degen, eigenaar Hotel de Achterhoek Ronnie Degen, eigenaar Hotel de Achterhoek

    "Dankzij PasQuality in aanraking gekomen met Google Adwords. En het werpt duidelijk de nodige vruchten af!"

  • Jordy Jas, eigenaar Balloonzone.nl Jordy Jas, eigenaar Balloonzone.nl

    "Dankzij de Adwords-campagne van PasQuality kregen we in de 1e maand al 5x meer omzet binnen!"

  • Wim Hendriksen, eigenaar Van Rooij Gorinchem Wim Hendriksen, eigenaar Van Rooij Gorinchem

    "In de 1e maand kregen we al 7 offerte aanvragen binnen, zonder enige promotie!"

  • Lars Maat, eigenaar Maatwerk Online Lars Maat, eigenaar Maatwerk Online

    "PasQuality is een ontzettend efficiënte partner die je op het gebied van online marketing zeker verder zal brengen"

  • Sjoerd Wijtzes, Sales consultant DTG Sjoerd Wijtzes, Sales consultant DTG

    "Ik heb Pascal mogen ervaren kortom als: een vakkundige, hard werkende collega met sterk analytisch vermogen!"